poniedziałek, 23 maja 2016

Oświadczenie

Zakładając ten blog myślałem tylko o tym, żeby przelać na „papier” to o czym myślę, to co dzieje się w mojej sprawie. Nie zakładałem że będzie on przydatny dla innych osób. Dziś kiedy patrzę na statystykę swojego bloga – oczom nie wierzę. Ponad 600 wejść w ciągu zaledwie 4 miesięcy. Zrozumiałem że prowadzenie takiego bloga jest przydatne dla innych.
Jak pisałem na początku (w momencie zakładania niniejszego bloga) celem było spisanie próby oszustwa przez firmę GeAT swojego pracownika. Wraz z rozwojem sytuacji jestem zmuszony do zmiany celowości tego co robię. Ponieważ sprawa nabiera kolorów a niebawem jednym z czołowych czytelników stanie się sama firma GeAT oraz Fachowcy firmy Mayer pragnę jasno i wyraźnie stwierdzić. To co opisuję na tym blogu to moja subiektywna ocena poparta dowodami oraz orzeczeniem sądu pracy w Erfurcie. Ponieważ zarówno Polska jak i Niemcy są krajami demokratycznymi mam prawo do dzielenia się swoją oceną. To prawo gwarantuje mi Konstytucja zarówno Polska jak i Niemiecka. Co więcej: Swoboda wypowiadania się zagwarantowana jest w Konstytucji Unii Europejskiej. Ponieważ znane mi są przykłady próby „kneblowania” ust byłym pracownikom GeATu, pragnę stanowczo podkreślić „Com napisał, napisałem” Znaczy to tyle, że nic z tego co znajduje się na powyższym blogu nie jest wyssane z palca i to wszystko jest zgodne z faktami. Gdyby jednak kierownictwo Tych dwóch firm (choć ja osobiście mówiłbym o jednej ponieważ szefami zarówno placówki we Wrocławiu jaki tej w Turyngii są te same osoby) pokusiły się o wytoczenie mi jakiejkolwiek sprawy sądowej za prowadzenie tego blogu. Mówię jasno: całą dokumentację mojej sprawy mam przy sobie. Zatem życzę powodzenia. Jednocześnie ostrzegam, jeśli zamierzamy się bawić w dochodzenie praw przed sądem to ja nie przyjmę biernego stanowiska ale założę też swoją sprawę  z powództwa cywilnego.

Jeśli ktoś pokusi się o próbę zastraszenia mnie niech liczy się z tym że zosanie to opisane na blogu i skierowane do właściwego organu. Niestety  trafiono na osobę która jest uparta w swoich poglądach i stara się osiągnąć zamierzony cel. .Z pozdrowieniami dla firmy z Turyngii S>R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz