czwartek, 14 kwietnia 2016

Dzień zwycięstwa

W dniu dzisiejszym (14 kwietnia 2016 roku), po dwóch miesiącach oczekiwania na sprawiedliwość zostały mi przelane pieniądze. Kierująca się etyką w biznesie firma za nic miala orzeczenie sądowe, Chcąc jescze bardziej mi dopiec wydłużyła okres oczekiwania na wypłatę należnej mi kwoty do zwykłego okresu rozliczeniowego. Tylko jej działanie jeszcze bardziej mnie zmotywowało do kontry. Już jutro cała dokumentacja na zdjęciach. Wtedy też poznacie nazwę firmy. Co więcej do dnia dzisiejszego nie otrzymałem wyciągu za cały okres pracy. Jutro też o całym procederze zostanie poinformowana Inspekcja Pracy w Warszawie. Moim celem od dziś jest zlikwidowanie tej pseudo agencji pracy z Turyngii oraz jej siostrzanej spółki z Wrocławia z Polskiego rynku pracy.
Oto ostateczny wyrok w pierwszej sprawie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz