wtorek, 19 kwietnia 2016


W dniu dzisiejszym otrzymałem taką wiadomość. Wynika z niej, że sam szef agencji pracy leciał na pocztę aby mnie (byłemu już pracownikowi) wysłać list z dokumentami. Żałosne kłamstwo. Przy okazji otrzymałem pocztą elektroniczną rozliczenia miesięczne. Wynika z nich, że korzystałem z urlopu wtedy kiedy byłem w pracy. Zatem narazie zastanawiam się czy walczyć dalej. A i jeszcze jedno. Ostatni przelew różni się z kwotą na wyciągu bankowym. Papier z Agencji pokazuje ponad 300 Euro a wykaz przelewów z banku 270. 

1 komentarz:

  1. Znam ta firme, w rzeczy samej jej wlasciciele chca uchodzic za czystych jak lza ale za sztuczna fasada uczciwosci kryje sie hipokryzja, obluda, klamstwo, oszustwo i dwulicowosc i wyrachowanie pod niemal kazdym wzgledem. Mialem osobscie docznienia z wielomy pracownikami wewnetrznymi tego koncernu i wglad o konceptów o wzglednej uczciwoscie w postepowaniu jej kieroenictwa w stosunku do pracowników zagranicznych np. Polaków. Nie polecam nawiazywania wspólpracy! Firma posiada przedstawicielsto we Wroclawiu noszace nazwe "Fachowcy Firmy Meyer Sp.z o. o.” Placówka ta zajmuje sie rekrutacja glównie polskich pracowników, którzy sa nastepnie wysylani do pracy przewaznie na terenie kraju zwiazkowego Thüringen w Niemczech ale nie tylko. W takich przypadkach wybierani sa ludzie prosci, którzy nie znaja jezyka niemieckiego i nie potrafia sie bronic w przypatku nie uczciwego ich traktowania. Odradzam! Odradzam! Odradzam!

    OdpowiedzUsuń